Кошик
269 відгуків
+380 (47) 264-45-92
+380 (97) 500-01-19
+380 (98) 526-96-03
+380 (97) 500-01-18
вул.Сурікова, 4, Черкаси, Україна
OGRANT
Залишити відгук

Класи енергоефективності

Класи енергоефективності

 

Згідно добровільної угоди між Європейським комітетом виробників електричних машин і силової електроніки (CEMEP – European Committee of Manufacturers Machines for Electrical and Electronic Power) та Європейською комісією з 1998 року встановлена наступна класифікація ККД електродвигунів:
- EFF3 – електродвигуни з низьким ККД;
- EFF2 – електродвигуни з поліпшеним ККД;
- EFF1 – електродвигуни з підвищеним ККД.
Методи визначення ККД електродвигунів встановлені в EN 60034-2:1996 «Машини електричні обертові. Частина 2. Методи визначення втрат і коефіцієнта корисної дії обертових електричних машин (за винятком машин для тягових транспортних засобів)».
У 2007 році поряд з чинним EN 60034-2:1996 з'явився новий стандарт – EN 60034-2-1:2007 «Машини електричні обертові. Частина 2-1. Стандартні методи визначення втрат і коефіцієнта корисної дії на підставі випробувань (за винятком машин для тягових транспортних засобів)». Методи визначення ККД, встановлені в новому стандарті, значно підвищують точність визначення ККД в лабораторних умовах і в майбутньому замінять встановлені в EN 60034-2:1996.
У 2009 році В країнах ЄС на основі IEC 60034-30:2008 розроблений стандарт EN 60034-30:2009 Машини електричні обертові. Частина 30. Класи ефективності одношвидкісних, трифазних, асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором (код IE)», згідно з яким класифікація ККД електродвигунів замінюється на наступну:
- ІЕ1 – «стандартний» клас ККД (аналог EFF2);
- IE2 – «підвищений» клас ККД (аналог EFF1);
- IE3 – «преміум» клас ККД;
- IE4 – «супер-преміум» клас ККД.
Клас IE4 відноситься до класу майбутнього. Електродвигуни з таким класом поки не виробляються масово.
Також згідно EN 60034-30:2009 забороняється використання електродвигунів з класом енергоефективності EFF3.
Таким чином, у країнах ЄС необхідно визначати ККД за новим стандартом EN 60034-30:2009. Проте стара європейська класифікація EFF3, EFF2 і EFF1 не буде скасована, а поступово витіснятиметься нової – IE3, IE2 і ІЕ1.
В рамках реалізації Директиви 2009/125/EC в Республіці Білорусь планується розробити державний стандарт, ідентичний IEC 60034-30:2008.
Впровадження нових класів ККД для електродвигунів на основі міжнародного стандарту IEC 60034-30:2008 «Машини електричні обертові. Частина 30. Класи ефективності одношвидкісних, трифазних, асинхронних двигунів з короткозамкненим ротором (код IE)» допоможе розробити і освоїти нові конструкції двигунів з зменшеними втратами і підвищеним ККД. Як правило, це забезпечується новою конструкцією статора-ротора з зменшеним зазором; застосуванням нових видів статорної обмотки, а також нових високоякісних матеріалів і комплектуючих (електротехнічна сталь, ізоляційні матеріали з поліпшеними просочувальними властивостями, підшипники високого класу точності).
Енергоефективні двигуни, крім високого ККД, мають також ряд інших переваг за експлуатаційними характеристиками, в тому числі: менший нагрів в процесі роботи; більша стійкість до коливань напруги; більш високий коефіцієнт потужності; знижений рівень шуму.
Перехід на виробництво і поставку енергоефективних двигунів дозволить економити електроенергію в усіх галузях економіки країни та підвищить конкурентоспроможність продукції на світовому ринку.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner